قوانین همگانی

توجه داشته باشید تمامی اصول و رویه‏‌های تولیدی نهال منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک است و کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با خود می باشد. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های تولیدی نهال تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روزرسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از تارنما به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

ورود کاربران به وب‏‌سایت بیبی نهال هنگام استفاده از پروفایل شخصی، و سایر خدمات ارائه شده توسط بیبی نهال به معنای آگاه بودن و پذیرفتن قوانین و مقررات و همچنین شیوه استفاده از خدمات تولیدی نهال است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به کسی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم نام نویسی درج کرده است، اقدام به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سایت بیبی نهال را آغاز کند.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات بیبی نهال استفاده می‏‌کنید، و سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به بیبی نهال ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که بیبی نهال به صورت الکترونیکی (از طریق رایانامه، سرویس پیامک و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها  آدرس ایمیل و تلفن های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های ما از طریق آنها صورت می‌گیرد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

تارنمای بی‌بی نهال به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

بی‌بی نهال متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت بی‌بی نهال، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

تمامی عکس‌های محصولات تهیه شده توسط بیبی نهال است و  جزئی از اموال بیبی نهال محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر همه مطالب موجود و در دسترس در انحصار بی بی نهال می باشد و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای بیبی نهال محفوظ می‏‌دارد. در صورت استفاده از هر یک از خدمات بی بی نهال، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و گذرواژه خود هستند و همه مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

۱- ثبت سفارش از طرف خریدار یا نماینده قانونی او بوده و لذا کلیه مسئولیت های تعدادی و مبلغی فاکتور به عهده خریدار میباشد .
۲- در صورت مخالفت با هر بند از این اطلاعیه میتوانید آنرا با واحد فروش در میان بگذارید، در غیر این صورت به منزله پذیرفتن شما محسوب میشود .
۳- خریداری که درخواست سفارش خود را از طریق سایت ثبت میکند مسئولیت ثبت سفارش به عهده خود شخص میباشد لذا تقاضامندیم در حفظ نام کاربری و رمز عبور خود کوشا باشید.
۴- کالاهایی که غیر حضوری سفارش داده میشوند فقط تا ۲۰ روز بعد از ثبت فاکتور در صورت سری بودن و بی عیب بودن قابل مرجوع میباشند.
۵- مشتریانی که خرید حضوری انجام میدهند و سفارش خود را بعد از بازدید کالا انجام میدهند بعد از ثبت فاکتور حق هرگونه مرجوع کالا را از خود سلب میکنند. چون کالا به صورت کاملا سالم و مورد تایید به روئیتشان رسیده است.
۶- هرگونه عیب از هر نوع کالایی که از طرف تولید کننده آن محصول پذیرفته باشد تا هر تاریخی بلامانع میباشد (در صورتی که تولید کننده آن محصول در حد عرف کالایی مقبول را تولید نموده باشد. اگر اشکال آن کالا خارج از حد عرف باشد کالا قابل مرجوع نمیباشد.
۷- در نظر داشته باشید مرجوع نمودن کالا خارج از بند چهار و شش این اطلاعیه پذیرفته نمیباشد.
۸- خریدار میبایست باربری طرف قرار خود را به واحد فروش معرفی نماید، در غیر این صورت نهال به هر شرکت باربری که خود صلاح بداند بار را تحویل میدهد و هیچ مسئولیتی در قبال عملکرد آن شرکت ندارد.
۹- تولیدی نهال از لحاظ عرفی فقط بار خریدار را تا جلوی درب انبار نهال تحویل میدهد. عملا ارسال بار تا باربری جزء سرویس ویژه این مجموعه است و جزء وظایف این مجموعه نمیباشد
۱۰- از آنجایی که باربری نماینده مشتری میباشد لذا هرگونه مشکل اعم از تاخیر، شکستگی، روندگی و ضایعات به عهده باربری و خریدار میباشد (پس لطفا در انتخاب باربری خود دقت نمایید.)
۱۱- انبارهای این مجموعه تحت پوشش کامل دوربینهای نظارتی میباشد و بار ارسالی همه مشتریان به طور جزء و کل کاملا قابل روئیت میباشد. لذا در صورت هرگونه کسری در فاکتور ارسالی میبایست نهایتا تا بیست روز این مسئله را به واحد فروش اعلام نمایید.
۱۲- هرگونه تاخیر در اعلام کسری فاکتور بیش از بیست روز به عهده خریدار میباشد. لذا بعد از تحویل سفارش خود در اولین فرصت کالاها را از لحاظ سلامت ظاهری چک نمایید.

۱۳- خدمات پس از فروش در کالاهای خارجی مقدور نمیباشد و لذا تولیدی نهال نسبت به خرابی و تامین قطعات کالا بعد از موعد ذکر شده هیچ تعهدی ندارد.
۱۴- مشتریانی که حساب خود را تا پایان ماه تسویه ننمایند در ماه بعد از دریافت خدمات محروم خواهند بود.
۱۵- در صورت ارسال حواله میبایست تصویر رسید وجه انتقالی را با خود تا مدت یک سال نگه دارید. همچنین تصویر و یا کد پیگیری را به واحد حسابداری شرکت نهال ارسال نمایید.
در صورت مفقود یا در دسترس نبودن رسید، شرکت نهال هیچگونه مسئولیتی را عهده دار نخواهد بود.
۱۶- ارسال چک بابت تسویه حساب از طرف مشتری با مسئولیت خود مشتری میباشد و مفقودی در پست یا در هر مرحله از ارسال به عهده مشتری میباشد (مشتری موظف است اسناد و وجوه را به فروشنده برساند)
۱۷- در صورت تاخیر در پرداخت و تسویه طبق تاریخ مورد توافق از طرف مشتری، تولید نهال از دادن سرویس معذور میباشد.
۱۸- ترتیب ارسال کالا در این مجموعه بر اساس تاریخ ثبت نمیباشد و بلکه به ترتیب نوبت میباشد. (لذا از زمان ثبت سفارش تا ارسال حداقل یک هفته زودتر اقدام نمایید.)

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در بیبی نهال مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. هیچ ارزانی بی حکمت نیست. حکمت قیمت مناسب این سایت در بی واسطه بودن کالاهاست. کالا ها در شرکت نهال با بیشترین تخفیف به فروش می‌رسد.

با نهایت احترام به کاربران و با توجه به بازه گسترده سبد محصولات، بی بی نهال نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را پیش از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار کم و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، بی بی نهال موظف است در اسرع وقت این موضوع را به شخص سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. قیمت همه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، شاید جداگانه محاسبه شود.

قوه قهریه (فورس ماژور)

همه شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، بی بی نهال هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

بی بی نهال خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لذا خواهشمند است در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق راه‌های ارتباطی گفته شده با ما در میان بگذارید.