۱- ثبت سفارش از طرف خریدار یا نماینده قانونی او بوده و لذا کلیه مسئولیت های تعدادی و مبلغی فاکتور به عهده خریدار میباشد .
۲- در صورت مخالفت با هر بند از این اطلاعیه میتوانید انرا با واحد فروش در میان بگذارید در غیر این صورت به منزله پذیرفتن شما محسوب میشود .
۳- خریداری که درخواست سفارش خود را از طریق سایت ثبت میکند مسئولیت ثبت سفارش به عهده خود شخص میباشد لذا تقاضا مندیم در حفظ نام کاربری و رمز عبور خود کوشا باشید .
۴ – کالاهایی که غیر حضوری سفارش داده میشوند فقط تا ۲۰ روز بعد از ثبت فاکتور در صورت سری بودن و بی عیب بودن قابل مرجوع میباشند .
۵- مشتریانی که خرید حضوری انجام میدهند و سفارش رو بعد از بازدید کالا انجام میدهند بعد از ثبت فاکتور حق هرگونه مرجوع کالا را از خود صلب میکنند .چون کالا به روئیتشان رسیده است .
۶- هرگونه عیبی از هر نوع کالایی که از طرف تولید کننده ان محصول پذیرفته باشد تا هر تاریخی بلا مانع میباشد (در صورتی که تولید کننده ان محصول در حد عرف کالایی مقبول را تولید نموده باشد و اشکال ان کالا خارج از حد عرف باشد کالا قابل مرجوع نمیباشد.
۷ – در نظر داشته باشین مرجوع کالا خارج از بند چهار و شش این اطلاعیه پذیرفته نمیباشد.
۸- خریدار میبایست باربری طرف قرار خود را به واحد فروش معرفی نماید در غیر این صورت نهال به هر شرکت باربری که خود صلاح بداند بار را تحویل میدهد و هیچ مسئولیتی در قبال عملکرد ان شرکت ندارد ی
۹- تولیدی نهال از لحاظ عرفی فقط بار خریدار را جلوی درب انبار تحویل میدهد .عملا ارسال تا باربری جزء سرویس ویژه این مجموعه است و جزء وظایف این مجموعه نمیباشد
۱۰- از انجای که باربری نماینده مشتری میباشد لذا هرگونه تختی و مشکل اعم از تاخیر . شکستگی . روندگی و ضایعات به عهده باربری و خریدار میباشد (پس لطفا در انتخاب باربری خود دقت نمایید .)
۱۱- انبارهای این مجموعه تحت پوشش کامل دوربینهای نظارتی میباشد و بار ارسالی همه مشتری به طور جزء و کل کاملا قابل روئیت میباشد و از انجا که این سیستم نظارتی مجموعه تا ۲۰ روز میتواند اطلاعات را ذخیره کند لذا در صورت هرگونه کسری در فاکتور ارسالی میبایست نهایت تا بیست روز این مسئله را به واحد فروش اعلام نمایید
۱۲- هرگونه تاخیر در اعلام کسری فاکتور بیش از بیست روز به عهده خریدار میباشد. لذا بعد از تحویل سفارش خود در اولین فرصت کالاها را از لحاظ سلامت ظاهری چک بفرمایید

۱۳- خدمات پس از فروش در کالاهای خارجی مقدور نمیباشد و لذا تولیدی نهال نسبت به خرابی و تامین قطعات کالا بعد از موعد ذکر شده هیچ تعهدی ندارد
۱۴- مشتریانی که حساب خود را تا پایان ماه تسویه ننمایند در ماه بعد از دریافت خدمات محروم خواهند بود .
۱۵- در صورت ارسال حواله میبایست تصویر رسید وجه انتقالی را با خود تا مدت یک سال نگاه دارید و بعد تصویر و یا کد پیگیری را به واحد حسابداری ارسال نمایید
در صورت مفقود یا در دسترس نبودن رسید مجموعه هیچگونه مسئولیتی را عهدار نخواهد بود.
۱۶- ارسال چک بابت تسویه حساب از طرف مشتری با مسئولیت خود مشتری میباشد مفقودی در پست یا در هر مرحله از ارسال به عهده مشتری میباشد (مشتری موظف است اسناد و وجوه را به فروشنده برساند)
۱۷- در صورت تاخیر در پرداخت و تسویه طبق تاریخ مورد توافق از طرف مشتری تولید نهال از دادن سرویس معذور میباشد
۱۸- ترتیب ارسال کالا در این مجموعه بر اساس تاریخ ثبت نمیباشد و بلکه به ترتیب نوبت میباشد
لذا از زمان ثبت سفارش تا ارسال حداقل یک هفته زودتر اقدام نمایید.